hi everyone

got this in just now and noticed it was only announced in Dutch, 
there is a netcast for the wiretap at V2 tonight (hope I get there in
time) rtsp://sonic.waag.org/encoder/wiretap7.03.rm

starts at 8pm
presentations by Anna Everett (african diaspora), Dellbrügge & de Moll
(some art i guess) and Sher Doruff (keystroke) 

your 1 + 0 xgz
A duck's quack doesn't echo and no one knows why...



---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 23 Mar 2001 15:32:28 +0100
From: Marjolein Berger <marjolein@xxxxx>
Subject: vanavond LIVE: Wiretap 7.03

De Wiretap 7.03 bij V2_Organisatie wordt vanavond tussen 20:00 - 23:00 uur 
live uitgezonden via het internet:
rtsp://sonic.waag.org/encoder/wiretap7.03.rm
Voor het bekijken van deze livestream heeft u een Real Player nodig, deze 
is gratis te verkrijgen bij www.real.com.
U kunt natuurlijk ook de Wiretap fysiek bezoeken: Eendrachtsstraat 10, zaal 
open: 19:30 uur.
Wiretap 7.03, 'trans_urban connections', onderzoekt hoe 
informatietechnologie en lokaliteit een rol spelen in het creëren van 
gemeenschappen: in de gedaante van het herlokaliseren van de Afrikaanse 
diaspora (Anna Everett), het verplaatsen van een stedelijke utopie naar het 
net (Dellbrügge & de Moll), of het faciliteren van translokale creatieve 
samenwerkingen door software-applicaties (Keystroke).
meer informatie over deze Wiretap: www.v2.nl/wiretap
De livestream (Real Media) is mogelijk gemaakt door De Waag (Amsterdam).




 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
(a) (c) (o) (u) (s) (t) (i) (c) ( ) (s) (p) (a) (c) (e)
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
information&comunication channel | for net.broadcasters
http://xchange.re-lab.net  (Xchange)  net.audio network
xchange search/webarchive: http://xchange.re-lab.net/a/